piątek, 26 czerwca 2009

Michael Jackson nie żyje! :(((


Zmarł wczoraj(25 czerwca) w jego domu w Los Angeles :(((

To straszna informacja tym bardziej że kochało go tyle milionów ludzi.Jak dla mnie Michael zostanie w sercach ludzi bardzo,bardzo długo.Jego piosenki zawsze były jak dla mnie numer 1 i tak zostanie -.-

Zapalę świeczkę, [*] niech odpoczywa w spokoju,bez żadnych namolnych dziennikarzy,wścibskich ludzi.

Do końca tygodnia blog będzie biało-czarny i będzie działała playlista z jego piosenkami ponieważ chcę pokazać smutek jaki ogarnął miliony,a może nawet miliardy ludzi na całym świecie:(


Michael,zawsze będziesz królem

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Bardzo wstrząsnęła mną jego śmierc.Jestem w szoku i własciwie cały czas nie potrafię przyjąc do wiadomości tego co się stało. Do końca wierzyłam, że jego ostatnia trasa koncertowa zakończy się powodzeniem a Michael umrze w spokoju za jakies kilka lat...
On jest legendą i mam nadzieję, że pamięc o nim nigdy nie zgaśnie [*]
Angelina0027

Na stardoll i w realu