środa, 29 lipca 2009

Bluegreen86+ciekawsze notki na blogu


Dzisiejsza CG,znana chyba wszystkim bluegreen86 była chyba idealnie ubrana na okładkę magazynu.A jakże-różowa tuniko-sukienka bardzo ładnie się prezentuje na ciemnej karnacji blue.
A do tego złote szpilki hb.Wszystko dobrze i słodko,ale coś musi zakłócić tą sielankę.Otóż Blue ma dużo mka i fryzurę Pauliny P.-tyle zapamiętałam ;P Kiedyś nawet Paulina wpisała się jej do księgi gości i -o ile dobrze pamiętam-była pod wrażeniem jej stylu.
Gdy weszłam do jej apartamentu i spojrzawszy na metkę tuniko-sukienki zdziwiłam się.Otóż na metce widniało zero 0 sd !Czyżby Blue dostała prezent od Pauliny ? Jeśli wiecie coś o tym napiszcie w komentarzu :)

__________________________________

Od dzisiaj zaczynam serię ciekawych notek na blogu.Pamiętacie o czym pisała agamng na swoim blogu?no właśnie.Doszłam do wniosku że skoro ja wolę czytać o różnych ciekawostkach niż oglądać nudne spoilery(mimo to będę je zamieszczała bo w końcu to blog o stardoll)i czytać o darmówkach,to wy także ;) A poza tym,każda notka Agi miała kilkadziesiąt komentarzy czego nie można powiedzieć o notkach na innych blogach które najczęściej mają najczęściej kilkanaście komentarzy.
_______________________________
Proszę o komenty ;)

3 komentarze:

HarajukuGirlPL pisze...

bo to jest prawdopodobnie jedna z przyjaciółek Pauliny :) jest ona również menadżerem w jej klubie, więc to mówi samo za siebie :)

tlen pisze...

Kiedyś był jakiś konkurs w którym można było wygrać niektóre z ubrani RC Pauliny, a pewnie ta dziewczyna jest jedną z laureatek:)

Misiia4 pisze...

Fajny blog podoba mi się ;)
Pozdro ^^

Na stardoll i w realu