piątek, 26 marca 2010

Stardoll szuka nowych użytkonikow


Ostatnio wchodząc na różne stronki zauważam reklamy stardoll.com.Kiedyś,np.w 2008 roku czy nawet w 2009 takich rzeczy nie było.W roku 2007 stardoll miał "zaledwie" kilka milionów użytkowników,ale wtedy większość z nich się logowała.A teraz?Coraz więcej kont jest porzucanych!Nie dziwię się im że szukają nowych osób na wszelkie możliwe sposoby,ale sami są sobie winni.
____________________________________
wśród osób które zostawią komentarz do tej notki wylosuje dwie osoby które dostaną prezent!!!

12 komentarzy:

Czekoladowaa pisze...

Bo na stardoll są nowe konta po to żeby na siebie głosować. ;| Myszkaa761

Anonimowy pisze...

Właśnie też zauważyłam ;D
Ja tam się cieszę, że się sławna robi x]

elisia6 pisze...

To prawda Stardolll coraz bardziej staje się droższy i nudniejszy xD
Pozdrawiam

Tinaaa pisze...

Tyle jest kont na których nie grają :(

Enka pisze...

Mi to się wyświetla na wszystkich tinypic, yfrog itd. Takich reklam jest bardzo dużo. Nie tylko o ubierankach, ale widziałam także o makijażu i projektowaniu.

Stardoll-porady pisze...

Dla mnie zakładanie dodatkowycgh kont po to aby głosować na samego siebie to Głupota ;!

MissAsia9600

Anonimowy pisze...

Ja mam konta dodatkowe do nagłej potrzeby dla mnie gdyby ktoś mnie okradł lub skradł konto albo moich przyjaciółek...
Uwaga na Hela102 ona kradnie konta mi skradła Pati-99 ale na szczęście odzyskałam:)
Pati-99

Anonimowy pisze...

to moja koleżanka pisała

Anonimowy pisze...

Dużo ich jest nawet an Ubiranki.eu były :) - Liliecka

Anonimowy pisze...

Karola_akcent Widać że są zdesperowani.

Anonimowy pisze...

To prawda. To troszkę dziwne.. Nick na stardoll : Nadzia99

Anonimowy pisze...

Elena1999Angel

Na stardoll i w realu