niedziela, 1 marca 2009

"Cover Girl"

Zastanawia mnie,czemu od zawsze głosy cg liczyła maszyna,a nie ktoś z ekipy stardoll.Na blogu HarajukuGirlPL można zobaczyć screeny na których wyraźne widać jak poszczególne osoby wygrywają codziennie,są na 1,2,5 miejscu itd.Jest tak dlatego że osoby o dosyć małej inteligencji(co nie od dziś wiadomo)na siebie głosują.Ciekawi mnie tylko czemu-dla stardollarów czy też 5-minutowej "sławy".Oczywiście często tak jest że osoby które na siebie nie głosują zostają CG,ale to rzadkość.Ja osobiście nigdy na siebie nie głosowałam,a także nie zamierzam.Na początku grudnia ubiegłego roku znalazłam się trzecia na liście CG,i było mi bardzo miło.A wiecie czemu?Bo wiedziałam że inni na mnie głosowali,nie ja sama na siebie.A jaka to satysfakcja głosować na siebie z sześciuset kont i zostać CG?Żadna.I apeluję do wsyztskich by na siebie nie głosowali,bo jest to bezsensowne.Pozdrówka ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Faktycznie takie głosowanie na siebie jest nie tylko bezsensowne,ale i żałosne.
(KingaPrincess)

popstarnana pisze...

nom ja tak nie robie bo po co? Chyba tylko osoby które nie mają kasy tak robią bo dostaje się 25 sd i to 5 min. sławy to nic bo na stardoll siedze po to żeby kupować żeczy które dostępne są tylko w amerycei w wawie DKNY które widziałam jest w wawie ale przecież codziennie nie ede jeżdzić do galerii i to nie za prawdziwą kase może troche bo sobie doładowujeale takie głosowanie na siebie to bezsens

Na stardoll i w realu