piątek, 6 marca 2009

SPOILER(I ZNÓW TEN FEMINIMZ);-D


3 komentarze:

popstarnana pisze...

e.... może trochę ale ja sobie to z chęciom kupiłam pociągnęła mnie cena a z resztom nikomu to nie zaszkodzi ;)

Unknown pisze...

cześć :*
mam do ciebie pytanie. jak widzę jesteś zarejestrowana na Stardoll.
i dlatego chcę się coś zapytać, mianowicie, czy jeśli chcę zostać superstar poprzez wysłania sms'a to jmogę tak zrobić aby wysłać tego sms'a raz , a za drugi miesiąc już nie płacić. tzn. czy mogę być tylko przez miesiąc? czy gdy raz wyślę sms'a to czy za drugi miesiąc opłata sama się pobierze? tzn. chodzi mi o to czy jeśli wyślę sms'a aby zostać superstar, to czy za drugi miesiąc automatycznie pobiorą mi z komórki ileś tam zł, czy to będzie zalezec ode mnie czy chce zapłacić za 2 miesiąc i nadal być superstar? prosze o szybką odp.;)

Turkus Lady pisze...

Magdo,niczego ci nie pobiorą za drugi miesiąc.Jak będziesz chciala to sobie doladujesz znowu,a jak nie to nie.

Na stardoll i w realu