wtorek, 5 maja 2009

Dziwny przypadek



Dziś spotkałam się z mega dziwnym przypadkiem.Otóż dziewczyna o nicku reporterka , mimo że ma konto od 4 maja 2009 (czyli od wczoraj !)ma top i chustę DKNY (które są przecież tylko dla ss,a ona ss nie ma),do tego starą tunikę która już dawno była do kupienia tylko w starbazzarze.Do tego inne rzeczy nie do zdobycia przez nowyvh uczestników.Więc to znów za przekręty ?! Profil nie wygląda jak profil pracownika stardoll.Zaobrerwowałam jednak że dziewczyna prosiła agęmng o wywiad.
Ciekawe ....

6 komentarzy:

Natalia pisze...

ja widze ze ma ss

Mania. pisze...

Nie wiem czy to co powiem będzie prawdą,ale myślę że to nie jest 4 maj tylko 5 kwiecień...no,ale nie wiem może ty masz racje ;]

Viktorja pisze...

ja też widze że ma ss,ale jak wchodze w pokoje to sa dla ss zaznaczone gwiazdką.nie wiem..

Anonimowy pisze...

Jestem właścicielka tego konta ;P
Mam wykupione ss, jednak kolejna nowością która weszła razem z prezentami i większa ilością kasy dla nowych, jest mniej pokoi. Jeżeli ktoś nowy doładuje konto dostaje najpierw tylko 4 pokoje dopiero następnym razem kolejne. I chyba wyjaśniłam ta sprawę ;P

Anonimowy pisze...

Dziwne, że ja jestem tyle i rzeczy z DKNY nie mogę upolować (najbardziej cennych za w miarę w porządku cenę), a ona w dwa dni zdobyła? oO Szczęście? Może faktycznie jakiś przekręt?

StArDoLl pisze...

ona jest ss i konto załozyła 5 kwientnia

Na stardoll i w realu