sobota, 2 maja 2009

Metamorfoza-KingaPrincess


Bordowy i złotko ;P

--------------------------------------------------
Wiele z was nie ma pomysłu na swoją medoll ,dlatego pozwoliłam wam pomóc.Jak wiecie,dzięki nowemu sposobowi można wchodzić do medoll editor każdego użytkownika.Można zrobic nowy makijaż,dodać nowe dodatki czy zmienić fryzurę.I na tym będzie polegała metamorfoza.
Zgłaszajcie się pod tym tematem podpisując komentarz swoim nickiem na stardoll.
Metamorfoza zostanie pokazana na blogu w formie przed i po,a osoba której wykonam metamorfozę zostanie powiadomiona o tym przeze mnie.
Zgłaszajcie się pod tym tematem.
Uwaga!Każdemu kto się zgłosi wykonam metamorfozę ;)

3 komentarze:

Łucja pisze...

To ja się zgłaszam.
Mój nick na stardoll Nasasara.

Lol11Nata pisze...

Zgłaszam się. Mój nic na stardoll to Lol11Nata

Anonimowy pisze...

Ładnie ;))

Na stardoll i w realu