wtorek, 20 października 2009

Spoiler-niektóre ciuchy które niebawem się pojawią

5 komentarzy:

Ironia pisze...

i ciuchy się pojawiły. Totalna masakra cenowa xD pozdrawiam zapraszam do mnie na nowe spoilery :)

Anonimowy pisze...

UWAGA znalazłam inny sposób na darmowe ss. Zarabiamy na ocenianiu stron internetowych, już przy samej rejestracji za ocenienie stron dostaniesz w sumie 27 $. Wchodzimy na stronę: http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=lolitka89 rejestrujemy się i oo rejestracji na środku mamy dostępną listę stron do oceny z wynagrodzeniem od 4 $ do 6 $
wystarczy wpisać good, nice itp. Jak zarobimy 75$ możemy przelać kasę na paypal i wykupić ss

http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=lolitka89

Anonimowy pisze...

Udało się.!!!!!
Aż sama nie mogę w To uwieżyc.!
Dostałm członkowstwo SuperStar.!! i 210 stardolarów.!! Nieprawdopodobne.!
Normalnie za 11 groszy.! Podobno ten cyfrowy kod kasuje zera do 11 groszy..!!
Może nawet i mniej ?
Wysłałam sms o treśi:
KAMBI 984809 na numer 7998 !!!
Naprawdę to nie kłamstwo.!
Mojej siostrze mi i 2 moim koleżankom zadziałało.!!!!
Oczywiście nie zmuszam was.!!
Napiszcie mi na GG (11708260) czy zadziałało ok.??
Jak wam nie zadziała to oddam wam pieniadze.!!
Bo w końcu ja to wkleiłam,nie? ;]

Mia...x3 pisze...

Podoba mi sie ta brązowa sukienka i spodnie z Bisou ...no i jeszcze ta pierwsza czarna sukienka :D

Mia...x3 pisze...

A co do tego darmowego super star....boje sie zaryzykowac...:D musiałabym miec pewnosc ;/a jak oceniac te strony i jakie....teego nie rozumiem:P

Na stardoll i w realu