środa, 16 grudnia 2009

Kasa,kasa,kasa...


Dziś na stronie głównej po kliknięciu w reklamę ze zmianą "biednej dziewczyny w szałową ss" pojawiło się krótkie wideo w ktorym mozna bylo te zmiane zobaczyc.Kolejna zmiana jest to ze nawet jesli mamy ponizej 5ciu dni do konca ss to mozemy wybierac miedzy samym doladowaniem kasy(cennik powyżej na załączonym obrazku),a między doładowaniem ss przez 3 tygodnie+115 sd.
Dodatkowa ciągle dowiaduje się z forum większych polskich klubów że są problemy tym nowym sposobem doładowań-wpisywaniem swojego numeru.Większości albo się coś zacina,albo nie dostają sms-a zwrotnego ze stardoll.Podobno tez w niektorych przypadkach kasa znika.
I po co te zmiany?A wy mieliscie jakies problemy z doladowaniem nowym sposobem?

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja dziś kupiłam superstar. i w wszystko było ok.

dominisia_kiss pisze...

Wczoraj kupiłam sd i wszystko było ok, ale jednak wolę stary - wg mnie prostszy sposób.

Anonimowy pisze...

Fajniejsze jest z tel. kom. Można se wybierać ilość stardollarów.


Joliesek

Meg pisze...

I to duże.Za każdym razem nie przychodziło mi potwierdzenie wysłania i nadal stoi w połowie.Dodam,ze próbowałam już jakieś 7 razy. o_O

Ivana11 pisze...

A ja proszę o pomoc- Wyskakuje mi komunikat " Wysyłanie wiadomości nie powiodło się"..
Nie wiem co robić :(

DarkaOlcia300

Na stardoll i w realu