środa, 30 grudnia 2009

SZOK!Stara torebka HB w archive!


Już niedługo kupcy którzy utrzymywali się na stardoll za pomocą sprzedaży na licytacjach starych rzeczy mocno stracą.Czemu?
Dlatego:
http://underneathstardoll.blogspot.com/2009/12/more-archive-clothes.html
Jest to spoiler z ostatniej chwili!Jeśli przypuszczenia się sprawdzą to ci którzy wydali na tą małą,srebrną kopertówkę kilkaset stardollarów mozno stracą.No i do tego stare i cenne futerko pochodzące z ubieranki Christina Millian.
Co o tym sądzicie?

7 komentarzy:

Mia...x3 pisze...

O matko, żal mi tych wszystkich kolekcjonerów, ja całe szczęście nie mam tej torebki :D

Mia...x3 pisze...

A czy mógłby mi ktoś powiedzieć kiedy będzie to archive??

sanxra pisze...

super blog ;* dodaję do obserwowanych , liczę na to samo :)
__________________

star-doll-andia.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Ja podejrzewam że stardoll chce doprowadzić do tego, żeby tylko LE będzie dużo warte :/ Oby tylko nie dodali do Archiwala DKNY z lat 2006 2007. Kilka osób proponowało mi ponad 1500 sd za scuba dress a ta sukienka nagle pojawia się w Archiwe np. za 7 sd...
JoAsia2777

Anonimowy pisze...

Hej. dziś grzebiąc w necie trafiłam na super bloga.Blog ma dobre opinię i polecam wam go.niestety ja nie jestem ss ale chyba zostanę bo jest tam genialny sposób na ciuchy i autentyczny a nie jakieś wymyślone bzdury.adres bloga- biedroneczka.newblog.pl

Anonimowy pisze...

hej :) fajny blogasek ;) zaprosiłam Cię do znajomych na stardoll, dodałam Twojego bloga do polecanych u mnie na nowym blogu :) zapraszam :
www.stardoll--grzesznik.blogspot.com

Anonimowy pisze...

znalazlam nowy blad adminow- w wyszukiwarce kolar żołty 9 strona są 2 takie same paski:)

Na stardoll i w realu