czwartek, 9 kwietnia 2009

Afera,Skandal?Czy też zwykła kłótnia?




Wszystko zaczęło się od rozpoczęcia konkursu Dawidy Wiosna 2009.

HarajukuGirlPL nie chiała brać udziału w konkursie,bo jak napisala na blogu to że ma tyle czytelników to największa nagroda(prawda ;]!).Gabisia9 podobno nienawidzi HarajukuGirlPL,o czym napisala ona na blogu(Harajuku).Cytat: "Nie wiem, czemu wczoraj w komentarzach pod notką o nagrodach rozpętała się taka burza. Nigdy nic złego Gabisi9 nie zrobiłam, a wręcz przeciwnie - nie jeden raz jej broniłam, gdy ktoś do mnie pisał w mailu że jej nie lubi lub że jest zła i niemiła..." .Gabisia9 w komentarzu pod notką napisała(cytat): "Teraz wszystko na mnie, tak? Ok, nie będę zawadzać wam na tym Stardollu, odchodzę. ".
Jak dla mnie to po prostu Moda Na Sukces ;p ! PRZECIEŻ NA STARDOLLU CHODZI O ZABAWĘ,A NIE O KŁOTNIE O RZECZY KTÓRE SĄ PO PROSTU NIE ISTOTNE!
Niewiem z czego ta afera wynika.Z zazdrości?Czy innego uczucia?Podobno Dawidde także nie nie przepada za HarajukuGirlPL,dlatego pytanie czemu nominowala ją w az tylu kategoriach?Bala się ze konkurs się nie przyjmie?Tego nie wiem....
Pamiętajcie,Stardoll to tylko zabawa ! ;]
bzaq

3 komentarze:

Mr.Spoons pisze...

Domyśl się

Mania. pisze...

Myślę że gabisia9 jest lekko zazdrosna o harajuku.Chodzi o projekty i inne.Nie chce obgadywać je,bo poprostu nie lubie.A to,że gabiśka chce odejść to jej sprawa ;p

Anonimowy pisze...

A ja uważam, że nie powinnyśmy wtrącać się w sprawy Gabisi, może ma powód, żeby nie lubić Harakuju i odwrotnie. Nie znamy sprawy, więc się nie wypowiadajmy.

Na stardoll i w realu