czwartek, 30 kwietnia 2009

Darmowe metamorfozy :)

Wiele z was nie ma pomysłu na swoją medoll ,dlatego pozwoliłam wam pomóc.Jak wiecie,dzięki nowemu sposobowi można wchodzić do medoll editor każdego użytkownika.Można zrobic nowy makijaż,dodać nowe dodatki czy zmienić fryzurę.I na tym będzie polegała metamorfoza.
Zgłaszajcie się pod tym tematem podpisując komentarz swoim nickiem na stardoll.
Metamorfoza zostanie pokazana na blogu w formie przed i po,a osoba której wykonam metamorfozę zostanie powiadomiona o tym przeze mnie.
Zgłaszajcie się pod tym tematem.
Uwaga!Każdemu kto się zgłosi wykonam metamorfozę ;)

13 komentarzy:

diuda pisze...

zgłaszam się ! AmericaFerrera1

Wrzosik96 pisze...

Zgłaszam się dla ciekawości (nie potrzebuje stylistki), jestem ciekawa jak ustylizujesz moją medoll ;]

Wrzosik96 pisze...

Bym zapomniała! Wrzosik96

Natalia pisze...

Ciekawa jestem co zrobisz ze mna
Invidia oczywiscie :)

Porcela pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Porcela pisze...

[Jeszcze raz napisze xP]
Ja też jestem ciekawa:]Zgłaszam sie:]

Porcela

Unknown pisze...

zgłaszam sie
moj nick na stardoll to savin07

Unknown pisze...

zgłaszam sie
teraz pisze ze swojego e-amilu
moj nick nastardoll to savin07
prosze jak najszybcie zrobic moja lalke bardzo prosze

Anonimowy pisze...

wika_20

Agnes503 pisze...

Mój nick to alex00112 mam ładną medoll ale chce ją zmienić na ładniejszą mam nadzieje i a zmieniasz ciuchy?

Anonimowy pisze...

Hej proszę pomóż mi moje konto to kinellia :)

Anonimowy pisze...

pomóż mi: pAiGe440

alice pisze...

a ja haj zwykle sporo się spóźniłam, a cholernie żałuję ;(

Na stardoll i w realu