czwartek, 30 kwietnia 2009

Pierwsza metamorfoza-AmericaFerrera1


Podoba się ? :P

PS:Przepraszam ze nie twoja fryzurka,dopiero się kapnelam ze są tam moje fryzurki
___________________________________________

Wiele z was nie ma pomysłu na swoją medoll ,dlatego pozwoliłam wam pomóc.Jak wiecie,dzięki nowemu sposobowi można wchodzić do medoll editor każdego użytkownika.Można zrobic nowy makijaż,dodać nowe dodatki czy zmienić fryzurę.I na tym będzie polegała metamorfoza.
Zgłaszajcie się pod tym tematem podpisując komentarz swoim nickiem na stardoll.
Metamorfoza zostanie pokazana na blogu w formie przed i po,a osoba której wykonam metamorfozę zostanie powiadomiona o tym przeze mnie.
Zgłaszajcie się pod tym tematem.
Uwaga!Każdemu kto się zgłosi wykonam metamorfozę ;)

1 komentarz:

dominisia_kiss pisze...

Hej. Mam pytanie:
Jak w tym nowym medoll editor można zmienić kolor włosów, ale na czyimś profilu ?
Z góry dzięki za odp.

Przy okazji: Ja też chcę metamorfozę

dominisia_kiss

Na stardoll i w realu