czwartek, 30 kwietnia 2009

Metamorfoza-Invidia

Trochę poszalałam :P I przypadkiem zapomniałam o sztucznych rzęsach ;(
_________________________________________

Wiele z was nie ma pomysłu na swoją medoll ,dlatego pozwoliłam wam pomóc.Jak wiecie,dzięki nowemu sposobowi można wchodzić do medoll editor każdego użytkownika.Można zrobic nowy makijaż,dodać nowe dodatki czy zmienić fryzurę.I na tym będzie polegała metamorfoza.
Zgłaszajcie się pod tym tematem podpisując komentarz swoim nickiem na stardoll.
Metamorfoza zostanie pokazana na blogu w formie przed i po,a osoba której wykonam metamorfozę zostanie powiadomiona o tym przeze mnie.
Zgłaszajcie się pod tym tematem.
Uwaga!Każdemu kto się zgłosi wykonam metamorfozę ;)

9 komentarzy:

Natalia pisze...

troche ogromniaste te wlosy :P

Mania. pisze...

Ja chętnie się zgłaszam,pomimo to,że mam baardzo mało dodatków.Ale myśle,że coś z fryzurą zrobisz ;]Mój nick to Miriam1833

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.
Mój nick : madzia_wysk

popstarnana pisze...

zgłaszam się pod każdym tematem jak chcesz możesz mi też zrobić


nick popstarnana

aagusia pisze...

zgłaszam się :) Robisz bardzo ładne metamorfozy .. ciekawe co wyjdzie ze mnie ! nick: aagusia

Anonimowy pisze...

ja również się zgłaszam :) co prawda mam niewiele kosmetyków, ale zobaczymy co wymyślisz :)
nick na stardollu to luiza1221

Anonimowy pisze...

ja też chętnie chce metamorfoze
mój nick na stardoll to toffe23

Anonimowy pisze...

Hej..:) Ja się zgłaszam mój login to:
llandrynka

Anonimowy pisze...

świetna metamorfoza, szkoda że takie mało widoczne zdjęcie. Mimo to, bardzo bym chciała, żebyś wykonała mi metamorfozę :DD Mój nick na stardollu to emilar1997

Na stardoll i w realu