wtorek, 14 kwietnia 2009

Łancuszki LE trafiły w nasze ręce ! :]


Mam dobrą wiadomość dla wszystkich klientów ostatniej kolekcji LE:Dokładnie przed chwilką do waszych apartamentów trafiły wisiorki LE !
Niestety tylko wisiorki,bo łańcuszków do niego nie znaleźliście w pewności w torbie :(
Trochę to niesprawiedliwe,bo to oznacza ze jesli nic nie kupiliscie z pierwszej kolekcji lub sprzedaliscie lancuszek(tak jak np.ja)nie będziecie miele na czym go powiesić :(
No cóż,będę musiała znaleźć go w bazarku ;(

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja dostałam łańcuszek i zawieszke bo w tamtej kolekcj nic nie kupiłam :) i pewnie jeszcze dzisiaj bedzie LE bo nic stardoll w nowościach nie dodał.

kirea_sweet pisze...

sprzedalabys mi go?
Kirea_sweet

iza006 pisze...

ja dostałam łańcuszek i zawieszkę. :)

Anonimowy pisze...

Ja również dostałam łańcuszek i zawieszkę.
KingaPrincess

Na stardoll i w realu